.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساري نیاز به شهردار تحصيلكرده و با تدبیر دارد
متاسفانه عقب‌ماندگي شهر ساري بر كسي پوشيده نيست كه تردد عادي مردم در آينده نه چندان دور دچار مشكل خواهد شد كه اين همه محصول مديريت شهردار فعلي و معاون شهرداران گذشته یعنی شخص ...
ساري نیاز به شهردار تحصيلكرده و با تدبیر دارد

در پي درج مطلبي باعنوان (پاسخ شهرداري ساري به اظهارات شجاعي نماينده ساري) درمورخ 24/6/87 در رسانه ها ، پاسخی از طرف دفتر سید رمضان شجاعي نماينده مردم ساري ارسال گردید.

متن پاسخ بدین شرح میباشد.
سردبير محترم سایت شمال نیوز
باسلام

«شهردار ساري ادعاي خدمت در خور شان مردم را يادآور شدند كدام خدمت – شهرفروشي؟!‌ يا ويرانه شدن شهر ساري؟!‌ يا خيابان‌هاي تنك و باريك و ترافيك نفس‌گير؟!‌ كوچه‌هاي تركش‌خورده و فاضلاب‌هاي رها شده در كوچه‌ و خيابانها؟!‌ گودالهاي خرابه نما، بلوارهاي ترك‌خورده از بي‌آبي؟! يا سهم گستردگي فضاي سبز در شمال كشور(به ويژه مركز استان مازندران)؟ ‌يا از بين بردن درختهاي نارنج و كاشتن چراغ‌هاي برق و درخت‌اقاقيا؟! يا پاركهاي متنوع زيبا و در خور شان مركز استان؟‌! يا ميدان ساعت گرفتاري بي‌تدبيري؟!‌
متاسفانه عقب‌ماندگي شهر ساري بر كسي پوشيده نيست كه تردد عادي مردم در آينده نه چندان دور دچار مشكل خواهد شد كه اين همه محصول مديريت شهردار فعلي و معاون شهرداران گذشته یعنی شخص آقای حجازی است.
« ساري نياز به شهرداري تحصيلكرده و باتدبیر دارد» تا بتواند اين شهر را از اين غربت و نابساماني‌ نجات دهد. دلسوزي نماينده شهر براي آينده شهر است نگراني براي خدمات حداقلي به موكلين اوست.
انشاء ا... در آينده تصميمات اثرگذار و موانع توسعه يافتگي را به مردم گزارش خواهيم داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدی 1 مهر 1387
آقای شجاعی لطفا بس کنید . اگر واقعا راست میگید . مثل نماینده قائم شهر رییس یک کمیسیون مهم در مجلس می شدید . نه اینکه الان معلوم نیست چه کاره اید .
رضائی 1 مهر 1387
در طول 50 سال زندگی در ساری به جرات می توانم بگویم شهرداری همچون حجازی ندیدم .
غلاميان 1 مهر 1387
سلام خسته نباشيد من در تعجبم كه آقاي شجاعي نماينده محترم چطور به آقاي حجازي خاك خورده شهرداري مي گويد بي سواد. اما آقاي ف مسول ستاد تبليغاتي خودش رو كه واقعا يك بي سواد است رو كرده رييس آموزش و پرورش مياندرود كدام را قبول كنيم آيا حرف هاي آقاي شجاعي سياسي نيست نمي خواهم از شهردار طرفداري بكنم اما خدا وكيلي داره كار ميشه در جايي كمتر در جايي بيشتر
نا شناس 1 مهر 1387
بنظر من شجاعی از نمایندگان فعال مازندران است انتقاد هفته گذشته ایشان در باره وزارت ارشاد که در همین سایت درج شده بود را ندید. لطفآ کمی انصاف داشته باشید.
مسعود 1 مهر 1387
انتقاد نماینده بزرگوارمان بسیار بجا و سنجیده بود. چرا بجای فرافکنی به حمایت از او در جهت آبادانی این شهر قدم بر نمی داریم . آقای حجازی هم انسان محترمی است خدای ناکرده توهینی که به ایشان نشد که دارید فرافکنی میکنید . دست از سیاست بازی بردارید و موضوع بهسازی شهر ساری را به جاهای دیگر بسط ندهید. به امید روزی که به هوش بیائیم و غفلت روزهای از دست رفته را نخوریم.
مسعود 1 مهر 1387
همشهری عزیز متاسفم که آقای شجاعی را با چه کسی مقایسه می کنید. البته آقای حجازی انسان محترمی است. مگر نه انست که باید در امر شهری پاسخگوی مردم ساری باشد. بیائیم رنگها را سباه و سفید نبینیم بلکه متناسب با رنگهای میان سیاه و سفید امکان سنجی نمائیم و به یاری نماینده شجاع و مقتدر شهرمان بشتابیم و شهردار شهرمان را در مقام پاسخ به خود بنشانیم این امر یقینا باید از طرف نمایندگان شهرمان صورت گیرد .کدام منطق ساری را بعنوان یک شهر ستان (مثل شیراز, همدان کرمانشاهو....) در خور شان قبول دارد . جنابان آقایان بفرمائید از کجا باید شروع کرد ؟ مگر نماینده ساری کاری غیر از حوزه کاری ایشان و معاونان ایشان خواستند؟ پس بگذارید مدیران شهر ضمن پاسخگوئی نسبت به ترمیم و بهسازی شهری توجه بیشتری نمایند که برایشان آرزوی موفقیت می نمائیم. از جناب آقای شجاعی ممنون و سپاسگذاریم که واقعا در همه زمینه ها به فکر این شهر و آبادانی کشور عزیزمان هستند .
مسعود 1 مهر 1387
آقای محترم قرار است همه نماینده ها در مجلس پست ریاست بگیرند. بس کنید این حرفها را که اصلا با هیچ منطقی جور نیست نماینده باید دارای یک ظرفیت و توان عدلت خواهی و توانمند در زمینه ایجاد بنگاه های اقتصادی و صنعتی و... آقای دکتر شجاعی همه پارامتر هتی نمایندگی را دارا می باشد .بجای اینکه از نماینده منتخب تشکر کنیم که به فکر شهرمان است لا اقل از ایشان این گونه انتقاد نکنیم. خداوند کسانی را که در را آبادانی ایران کوشا هستند را یاری نماید
مهدی علی نژاد از ساری 1 مهر 1387
با توجه به اینکه شهرستان ساری به عنوان مرکز استان محسوب می گردد ولی از لحاظ توسعه مسائل شهری و شهرسازی و بسیاری از مسائل مهم دیگرازعقب افتاده ترین مراکز استانها محسوب می گردد . علت اصلی و مهم و اساسی این قضیه نیز
مشخص است... یک عبارت بیش نیست و آن بی عرضگی مسولان مربوطه . درود بر تو دکتر شجاعی قهرمان . هیچ نماینده دلسوزی از این شهر تا بحال چنین مواضع بجا و
قاطعی نگرفته است . به امید روزی که این گفته ها به واقعیت تبدیل گردد.
saman 1 مهر 1387
سلام آقای دکتر شجاعی

درود بر شما . به انتقادهای عده ای مغرض که نمیتوانند پیشرفت مدیری توانمند
چون شما را ببینند توجه نکنید . شجاعی با توجه به داشتن دوستان توانمندی چون اقای لاریجانی شهر ساری رو اباد کن
بهرامی 1 مهر 1387
شجاعی رو با یوسف نژاد مقایسه میکنید ؟؟؟ متاسفم
سامان 1 مهر 1387
سلام شجاعی قدرتمندترین نماینده استان میباشد
نا شناس 2 مهر 1387
قدرتمندی به شعار نیست . تا امروز برای ساری شجاعی چی کار کرد . ما که فقط از اون شعار شنیدیم . من خودم به شجاعی رای دادم اما الان وقتی موضع گیری غیر منطقی او را در مورد حجازی می بینم از رای به اون پشیمان شدم .
نا شناس 2 مهر 1387
یه ضرب المثل قدیمی هست که: دیگ به ماهی تابه میگه روت سیاهه.....این جناب شجاعی بهتره به همون سیاسی بازیهای جناحی خودش بپردازه و نمی خواد فکرش رو مشغول ساری بکنه...این آقا در اقدامی کاملا سلیقه ای و غیر اصولبی آقای یوسفی رییس آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه که به تایید کارشناسان آموزش و پرورش مازندران و فرهنگیان و اهالی منطقه از توانمندترین مدیران آموزش و پرورش استان را صرفا بخاط اینکه جنای شجاعی یکی از اعضای ستاد انتخاباتی اش را به پست و مقامی برساند برکنار کرد.این خیانت آشکار جناب شجاعی در حق مردم کیاسر و چهاردانگه هرگز از ذهن ها پاک نخواهد شد.
2 مهر 1387
سلام .
من نه طرفدار شجاعی ام و نه طرفدار حجازی . فقط می خوام بگم کسی ادعای کار علمی و استفاده از افراد تحصیلکرده را می کنه که خودش اهل علم با شه و تو کار خودش تخصص داشته باشه . آقای شجاعی نماینده محترمی که من نمی دونم مردم رو چه حسابی بهت رای دادن و واقعاً قحط الرجال بود مگه ؟ شما خودت تحصیلاتت چیه ؟ مدرکت رو از کجا گرفتی ؟ ایروان ؟ ما رورنگ نکن اخوی ؟ شاید شما هم مثل رئیس جانت کردان مدرکت چیزه ؟ چیز می دونی چیه ؟
نا شناس 2 مهر 1387
شهر و رسیدگی به مسائل اون رو ول کردید چسبیدی به یک سری اراجیف . متاسفم آقای شجاعی . شدی دایه مهربانتر از مادر ؟
نا شناس 2 مهر 1387
در توسعه شهرها فکر میکنید چند درصد شهردارها دخیلند سیاست های کلان و برنامه ریزی غیر سیاسی دید باز مسئولین در خصوص مرکز استان و شرایط لازم برای شهری بعنوان مرکز یک استان اینها همه پارامترهای هستند که باید مد نظر قرار بگیرد . ولی با دلسوزی کاری نمشود کرد هرگاه شهری بخواهد در آن سازندگی شود منافع بعضی ها بخطر میافتد که با داشتن هر شهرداری چه با دانش اکادمیک و چه بی دانش آکادمیک میسر نخواهد شد . آقای شجاعی خیلی تند میروید لذا توسیعه میشود همت کنید
نا شناس 2 مهر 1387
آقای شجاعی ، چند میلیارد تومان بودجه ملی در مجلس برای شهرداری ساری تصویب کردید؟؟؟؟!!!!
نا شناس 2 مهر 1387
شجاعی مرد جنگه؟ شجاعی دلربا؟ شجاعی شجاعه ؟ شجاعی سیاستمداره؟ شجاعی با فرهنگه؟ شجاعی باسواده؟ شجاعی دکترا داره ؟ شجاعی مهندس خداشناس ؟ شجاعی دل میبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
abbas 2 مهر 1387
با سلام خدمت همه شما دوستان عزیز !
اینکه شهر ساری دارای مشکلات بسیار عدیده ای است بر کسی پوشیده نیست ، اینکه آقای حجازی به پایان خط رسیده اند و باید یازنشسته شوند بر کسی پوشیده نیست ، اینکه ایشان در مدت انتخایات از آقای دامادی حمایت می کردند و در تمامی جلسات پشت سر ایشان بودند و به حق خود رسیده اند بر کسی پوشیده نیست .
اما نصافا شهر کمی تغییر کرده اما تا اون حالت ایده آل بسیار مانده ، باید قبول کرد که سرعت تغییر شهر بسار اندک و لاک پشت وار پیش می ره !
بهتر نیست آقای حجازی جا رو به جوونترها بدهند؟ چند جوان تحصیلکرده با مدرک فوق لیسانس و بالاتر در رشته مدیریت یا عمران دارم که بدرد این مجموعه می خورد ؟ تا کی باند بازی و رفیق بازی ؟
حالا یک نماینده هم که داد می زنه همه بهش انگ می زنن ! اگر همه نزنه که می گن بی بخاره !
شهرداری ساری باید یه تکونی بخودش بده ، ساختمان شهرداری قائمشهر که قبل از ساری شروع شده بوده تموم شد اما شهرداری ساری هنوز نه !
بابل رو ببینید ، یک ج.ن تحصیلکرده با سابقه مدیریتی خوب رو شهردار کرده و چقدر خوب در حال پیشرفت هستند ، اما ساری !!!!؟
دوستداران ساری 2 مهر 1387
****************************************************************
میخواهم بدونم اینهمه دلسوز در دوران نمایندگان قبلی کجا تشریف داشتن . خجالت نمیکشید از خدا نمیترسید در شبهای قدر دست به عقده گشایی و تخریب شخصیتی مثل شجاعی میزنید شجاعی مرد است مثل بعضی ها نیست که رودررو تا کمر خم شوند و خود رو پشت دنیای مجازی کا مپیوتر قایم کنند و در اینجا دست به ترور شخصیت بزنند مرد باشید اگر انتقاد دارید بصورت سازنده بگویید نه اینکه مثل بچه ها لج بازی سیاسی کنید که اثرش عقب ماندگی 30 ساله ساری میباشد

ما طرفداران جوان و دانشجویی دکتر شجاعی حمایت کامل خود رو از برنامه های رمضان شجاعی اعلام میداریم

دوستداران ساری --------------------------------->> حامیان دکتر شجاعی

************************************************************
واسه ساری دل بسوزونید 2 مهر 1387
سلام خدمت همه ی همشهری ها.متاسفانه تو اظهار نظر خیلی از دوستان بوی جناح بازی ها و گروه بندی ها می آمد که این اصلا درست نیست. دلسوزی و خیر خواهی برای ساری بعنوان مرکز استان ربطی به این ها ندارد. حالا تو هاگیر واگیر یکی هم پا میشه و اعتراض میکنه و دل میسوزونه . اصلا شخص خاصی مطرح نیست .حرف های آقای شجاعی هم درد دیروز امروز و فردای ساریه.آقای حجازی هم خدمات خوبی ربای ساری داشتند ولی این بسیا بسیا ناچیز است. خلاصه دمت گرم شجاعی حداقل یکی پیدا شد علم پیشرفت ساری رو بدست بگیره.
روحی 2 مهر 1387
درود

ایا تا بحال گذر شما به شهرداری ساری افتاده

ایا از راند بازیها و باج گیریهای انجا خبر دارید ؟؟؟

من شجاعی و حجازی رو از نزدیک نمیشناسم فقط برای ساختمانم گذرم به شهرداری افتاد ننگ بر شهرداری که یا خبر دارد در شهرداری چه خبر است و کاری نمیکند یا خبر دارد و نمیتواند کاری کند ؟؟

شهرداری ساری یکی از فاسدترین دستگاههای اجرایی استان است . یک شهردار غیرتمند میخواهد تا دست دزدان و باجگیران را کوتاه کند تا از دم در با دفتر شهردار از شهروند باج نخواهند
سلیمان 2 مهر 1387
ترس شجاعی از حجازی بزرگترین جک سال
ارش 2 مهر 1387
----------------------------------------------------------------------------------------------
# آقای شجاعی ، چند میلیارد تومان بودجه ملی در مجلس برای شهرداری ساری تصویب کردید؟؟؟؟!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------


آخه باسواد الان مگه موقع بودجه ایشالا به وقتش شجاعی لیاقت خودشو

نشون میده و دماغ منتقدین مغرضین مریضها و دشمنان و انحصار طلبان که مانند اختاپوس چندین سال هست که اختیاراتو قدرت را در ساری دارند و به دنبال غارت شهر هستند خواهد سوزاند
عبدی 2 مهر 1387
سلام بر سید خدا شجاعی دلسوز

اقای حجازی هم بد نیست ولی بهتر از او قاطع تر از او هم در ساری کم نیست یک متخصص و مدیر کار امد و باتجربه جوان میتوانند این همه عقب ماندگی را تا حدودی جبران کند با نظر شجاعی موافقم و با توهین هایی که در اینجا صورت میگیرد مخالفم

من هم دوستدار ساریم و حامی برنامه های شجاعی

عبدی . ساروی مقیم هند
عبدی 2 مهر 1387
سلام بر سید خدا شجاعی دلسوز اقای حجازی هم بد نیست ولی بهتر از او قاطع تر از او هم در ساری کم نیست یک متخصص و مدیر کار امد و باتجربه جوان میتوانند این همه عقب ماندگی را تا حدودی جبران کند با نظر شجاعی موافقم و با توهین هایی که در اینجا صورت میگیرد مخالفم بهتر است نخبگان سیاسی شهر بجای تخریب با هم برای رفع مشکلات متحد شوند من هم دوستدار ساریم و حامی برنامه های شجاعی
رسول 2 مهر 1387
به آقاي شجاعي پيشنهاد مي كنم در گزارشي كه مي دهند نكاتي هم در خصوص هزينه كله دود كن تبليغات انتخاباتي خود و هم چنين استفاده بهينه !!!ايشان از شبكه استاني براي تبليغات و از همه مهم تر تحصيلات عاليه خود كه در معتبر ترين!!دانشگاههاي بين المللي كسب شد اعلام بفرمايند.
masume az alman 2 مهر 1387
ame sarre baverdeni,esa chishi baie,nemayende she karre hakene ,shahrdarem she karre.khale godret darneni,vazirre estizah hakenin,sheme zur naresene,shahrdare chikar darneni?
نا شناس 2 مهر 1387
برادر بزرگواری که به دیگران اهانت میکنی و می خواهی دماغ منتقدین را بسوزانی . ادب داشته باش . من نه طرفدار شجاعی هستم و نه طرفدار شهردار اما اگر طرفداران شجاعی اینقدر بی ادب هستند معلوم است حق با شهردار است . بهتر است آقایان با کمال ادب حرفشان را بزنند .
نا شناس 2 مهر 1387
سلام و خسته نباشید . پدر من 25 سال است که در شهرداری کار می کند و شهرداران زیادی را دیده است . خودش میگه حجازی تسلط زیادی روی کارهای شهرداری داره و ارباب رجوع شهرداری ساری هم ازسش راضی هستند .من دلیل مخالفت شجاعی را نفهمیدم . حالا چون حجازی نرفت تاجیکستان و یک مدرک آبکی نگرفت و پایان نامه اش را نداد یکی برایش بنویسه آدم بی سوادیه !!!
نا شناس 2 مهر 1387
با سلام
از آقای حجازی به خاطر پیشرفت کار در کمربندی جنوبی تشکر می کنیم و از آقای شجایی می خواهیم چهار سال دیگر را در نظر داشته باشد که اگر به اختلاف افکنی ادامه دهد به او رای نخواهیم داد. دو سید خدا به خاطر بی بی فاطمه ی زهرا هم که شده دست به دست هم دهید و شهرمان را آباد کنید.
fبهرام 2 مهر 1387
نظرات دوستان را خواندم
بیشتر به تصفیه حساب شخصی و گروهی مشغوول بودند خدا پدر و مادر صاحب سایت را بیامرزد که این فضا را برای شما گذاشت اقای فکر میکنم رمدانی خسته نباشید خدا قوت ثواب کردید . وگرنه چندین نفر سکته میکردند
همه دلسوزان شهر که گذرشان به شهرداری افتاده از اوضاع بده بستانهای مالی ان و سواستفاده عده ای که بصورت باندی عمل میکنند اگاهند در صورتی مردم از این بلای بزرگ خلاص میشوند که مدیریت توانمند متخصص از خارج از باندهای فعلی بیرون بیاید
نا شناس 3 مهر 1387
حالا چه شهردار خوب باشه یا نباشه فعلاً که شهردار مردمی داره کارشو می کنه و شورای محترم بر نظر خود استوار هستند و ایشان را قبول دارند . شما هم کاسه داغتر از آش نشوید و به نظر شورا احترام بگذارید
نا شناس 3 مهر 1387
با سلام، من به عنوان يك ساروي اين فضاي اختلاف را براي پيشرفت ساري سم مي دانم. به جاي اينكار و چنگ زدن بر روي نيروهاي ساروي نيروهاي نالايق يا كم لايق ساير شهرها را هدف بگيريد و حقوق ساروي ها را احياء كنيد. آيا در ميان نيروهاي ساروي استانداري به اندازه اين استاندار هم وجود ندارد؟ من خودم اين استاندار را به اندازه فرماندار يك شهر كوچك مازندران مناسب نمي بينم. آيا استانداري هم سطح استاندار قبلي در ساري وجود نداشت؟ آيا معاون سياسي استاندار كه از پشتيباني بيدريغ رئيس جمهور فاميل خود برخوردار است شايستگي تكيه زدن بر اين پست را دارد تا يكي يكي ساوري ها را قلع و قمع كرده و آملي ها را به جاي آنها بنشاند؟ آيا به اندازه معاون عمراني استانداري نيروي ساروي وجود ندارد كه اين پست حساس اكثراً مورد سوء استفاده بابلي باشد؟ آيا نمايندگان محترم و معزز ما نبايد به طور جدي پيگير اين حقوق اساسي ساروي ها باشند تا بتوانند از آنچه در اعتبار و مديريت استان اتفاق مي افتد به موقع مطلع شوند؟ آيا در دستگاههاي تازه تاسيس استان هيچ نظارتي وجود دارد كه چگونه نيروهاي همشهري كرور كرور در حال تحميل شدن بر آنها هستند تا جو كلي آن را به دست گرفته و براي آن دستگاه براي هميشه قدرت تعيين تكليف داشته باشند؟ خواهش مي كنم درگيريهاي دروني خود را براي جلسات خصوصي خود بگذاريد و آنها را رسانه اي نكنيد. همه موظف هستيم از منافع ساري دفاع كنيم و راحت ترين راه را هم در قلع و قمع نيروهاي خودمان پيدا نكنيم. عزت و سربلندي همه دوستان ساروي از چپ تا راست مورد آرزوي ما است.
نا شناس 3 مهر 1387
سلام علیکم
به قول یک روزنامه ی محلی آقای حجازی یک ژنرال شهرداری است که با تجربه ، معلومات و نفوذ خود توانست چهره ی شهر را تغییر دهد .آقای شجایی دست از تحریک بردارید و از خدا بترسید وبدانیدکه این موقعیت ممکن است دیگر برای شما پیش نیاید و از این موقعیت و هدیه ای که خدا به شما داده برای کمک به خلق خدا داده استفاده کنید .
دمت گرم 3 مهر 1387
خوب بیچاره شجاعی راست میگه دیگه! شهرداری که آنقدر دیدش بستست که کل ساری رو به بلوار کشاورز محدود کرده؟؟!!! یه نگاهی به پروژه های شهرداری بندازین اکثر اونها مربوط به منطقه بلوار کشاورز و اطاف اونه؟؟؟!!!! مگه مردم شمال ساری آدم نیستند مگه مردم شرق و غرب ساری حق شهروندی ندارند. بخدا من که ساکن امامزاده عباسم حتی یک پروژه ندیدم که از طرف شهرداری در اون مناطق اجرا بشه
در ضمن در باره ی خیابون های ساری باید به شهردار بگم آقای شهردار یه کم از شهردار آمل یاد بگیرید و ببینید چطور خیابون ها رو تعریض کرده و حالا شما دم از کمبود بودجه و .. میزنید. بابا مشکل عدم مدیریته حالا رانت بازی و ... بماند. شجاعی دمت گرم امیدوارم که نیتت خیر بوده و برای پیشرفت ساری کاری کنی ما ساروی ها هم بیشک ازت حمایت میکنیم
مستر ایکس 3 مهر 1387
تعجب میکنم بعضی از هجمه ها به شجاعی مشخص است که از روی دشمنی میباشد مگر شجاعی جز حرف مردم حرف دیگری زد ؟؟؟؟مگر شجاعی جز خواسته مردم چیز دیگری گفت ؟؟؟؟؟

ااز اینکه میبینم بعنوان یک جوان به شخصیتی رای دادم که جیگر کار کردن برای خلق خدا را دارد خوشحالم / در کنار نماینده قدرتمند در ساری باید یک شهردار قوی هم وجود داشته باشد
ملکی 3 مهر 1387
با سلام

حجازی ژنرال انبوه سازان است و اون مقاله توسط اقای فریدون ا. نوشته شده که از دوستان اقای زنرال گروه انبوه سازان fبود و هنر و شق القمر نکرده بود .
همه شهر از چابیده شدن در شهرداری حالشون بهم خورده . یعنی این اقای ژنرال از پس چند سرباز و گروهبان در قسمتهایی مثل ساختمان زیباسازی و غیره بر نمی یاد
نا شناس 3 مهر 1387
باسلام و ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات. خدا را شکر بالاخره یک مسول پیدا شد و از این شهرفروشی که حتی یاعث شده مردم تو خونه هاشون هم آرامش نداشته باشن، بطوریکه هر روزه باید با پنجره آپارتمانهای متجاوزی که تو حریم خصوصی زندگی اونهاست مواجه باشن، انتقاد کرد. جالبه بدونین شهرداری ساری الان چند سالیه که از نظر تخلف ها وجرائم ساخت وساز در کشور مقام اول رو داره وفکر می کنم با این روندی هم که الان در شهرداری حاکمه برای سالهای دیگه هم این مقام رو حفظ می کنه. شهردار محترم بخدا این خیابانها دیگه کشش این شهر فروشی وساخت وساز بی رویه رو نداره. تو این شهر بساز بفروشهایی هستن که نه تنها تراکم مجاز ساخت وساز رو رعایت نمیکنن بلکه با دادن کنسول به ساختمونشون واستفاده از حریم معابر در واقع به حریم دیگر شهروندان تجاوز میکنن و اونوقت درشهرداری با دادن جریمه جزیی وماده صد واستفاده از رابطه ها کار خود رو پیش می برن.
در ضمن خدماتی که آقای حجازی درمقام شهردار برای عمران شهری وساخت تسهیلات شهری می کنن جای تقدیر داره ولی باید توجه بکنیم معضل شهر فروشی معضلی که خود باعث بوجود آمدن معضلاتی مانند ترافیک کنونی شهر ساری شده.
از آقای شجاعی نماینده محترم ساری کمال تشکر رو بخاطر نامه دلسوزانه اشان در دفاع از حقوق شهروندان ساری دارم.
يه ساروي 3 مهر 1387
در سفر اول استاني ، رئيس جمهور دستور دادند سي ميليارد تومان از طرف بانك مركزي به شهرداري ساري وام بدن تا اونو براي آباداني شهر استفاده كنند كه در نهايت هر چي آقاي حجازي تلاش كرد بانك مركزي ايران اين وام رو نداد . حالا من از آقاي شجاعي ميخوام اگه واقعا نيت خير دارند تلاش كنند اين وام رو براي شهرداري ساري جور كنند تا آقاي شهردار يه دستي به سر و روي شهر بكشه . لازم بذكر كه در بين مراكز استان هاي كشور ( 30 استان )از نظر توسعه يافتگي ساري رتبه 26 رو داره . توجه كنيد 26 ! يعني اوج عقب ماندگي ! آقاي كردان ، آقاي كريمي ، آقاي شجاعي ، آقاي يوسف نژاد ، آقاي زارعي ، آقاي حجازي ، آقاي رمضانپور ، مردم ساري . . . بياييد دست به دست هم بديم و رتبه ساري رو برسونيم به 25 . فكر نكنيد كار راحتيه ! چون بايد اينقدر كار و تلاش بكنيم تا از شهري كه در حال حاضر از نظر توسعه يافتگي رتبه 25 رو داره جلو بزنيم ! راستي اينقدر حرف شهرهاي ديگه مثل آمل ، بابل و قائم شهر و . . . رو نزنين كه وضع اونا خيلي خيلي خرابتر از ساريه !
مسعود 3 مهر 1387
آقایانی که از آقای حجازی حمایت میکنید (دامادی و...) فرض را بر این می گذاریم که دکتر شجاعی اصلا انتقاد نکرد و صورت مسئله را پاک می کنیم شما هم که عضو شورای شهر ساری هستید از زبان آیا شعار های انتخاباتی شما یادتان هست یا نه شما حامی مردم هستید یا شهردار ساری آقای حجازی آیا از وضعیت تشکیلات اداری شهرداری مطلع هستید یا خیر ؟ به داد ما مردم برسید که در ساختمان شهرداری این اتاق و آن اتاق می شویم و متحمل جریمه های کلان از سوی مجموعه شورای شهر و شهرداری می شویم جالب اینجاست در یکی از آیتم ها جریمه برای پارکینگ نوشته بود که سوال کردم جواب قانع کننده ای نشنیده ام که شما قانون اروپا را در بگیر بگیر اجرا می کنید و با مدیریت ضعیف هیچ خدماتی ارائه نمیدهید و عده ما با شما دوره بعدی انتخاب شوراها روی هم رفته از شما ممنونیم و خدارا هم شکر می کنیم که سر پای خودمان با این همه مشکلی که شما برای ما درست می کنید خودتان هم بهتر از من میدانید که در شهرداری ساری چگونه مردم سرکیسه می شوند آقایان شورای شهر با پول مدیریت کردن هنر نیست شهردار می تواند هر کاری در جهت رفاه شهروندانش انجام دهد البته با مهارتهائی که می تواند داشته باشد به امید آن روز
نا شناس 3 مهر 1387

و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین.
خدا می داند که پشت ناسازگاری شما چه کسی است.
آقای سید رمضان شجایی:
شما با پیروی از یوسف نژاد وچه افرادی راه گم کرده اید و امانتی که مردم به شما داده اند را به جای سازمان دهی شهر به تخریب شخصیت های شهر و خود تبدیل نموده اید؟اگر مرد بودید کمیسیون خوبی در مجلس اشغال می نمودید ( تو آنی که رستم بود پهلوان.)
امید است که خداوند به عقل و ایمان شما بیافزاید.
ahmad nejad 3 مهر 1387
خوب شجاعی پول بیاره بده به شهردار تا شهردار با این پول واسه یک پسر بچه به نام دامادی کار انتخاباتی کنه خوبه والا
موسوي كياسري 4 مهر 1387
سلام عليكم
جناب شجاعي نماينده محترم شما خودتان مدير صدا وسيما بوديد چه گلي بر سر ما مردم كياسر زديد چرارا بجاي اين حرف ها گيرنده هاي تلويزيون هاي ما را قوي تر نكر دي چرا چهار دكل نكاشتي تا تلويزيون ما برفكي اخبار و فوتبال را به خورد ما ندهد شما فقط شعار مي ديد كار ي براي ساري انجام نمي ديد آقاي شهردار داره زحمت مي كشه و شما موظف به تقويت وي هستيدنه تخريب وي موسوي كياسري از شهر محروم كياسر با
فياضي 4 مهر 1387
آقاي شجاعي بفر فرافكني تخريب مديران بارزش بفكر محله قديمي و محروم كياسر باش تورو به ساري چكار اول بيا منطقه خودت كه تا الان فقط حرف زدي كار نكردي چكار ب شهردار داري من خودم دارم مي بينم كه آقاي حجازي داره كار مي كنه و زحمت مي كشه دستش درد نكنه اگه بخوام به كار نامه عملكرد شما در مجلس و ساري راي بدهم از 100نمره نمره 10 را برات كنار گذاشتم
و نمره حجازي رو 80 از 100 البته حجازي بايد از تمام پتانسيل خودش استفاده كنه چون خيلي توانمند ه
طبرستان 4 مهر 1387

سلام به همه عزيزاني كه در خاكستري كردن اين صفحه از خودشون نبوغ بخرج دادن (جهت ضايع نمودن ديگران)
فكر كنم اگه به جاي اينكارا از همديگه حمايت مي كرديم و ضعف هاي همديگه رو پوشش مي داديم كارا خيلي بهتر پيش مي رفت
abbas 4 مهر 1387
از نظر یکی از دوستان خیلی خوشم اومد ، آخه مردم ساری که بجای دقت در انتخاب افراد لایق به اسم یکی که نون اسم باباشو داره می خوره رای میدن ، بهتر هم است که براشون کاری نشه !
یکی میاد میگه خیابونهای شهر خرابه ، همه می پرن روش که چرا این حرفو زدی و سریع ازش بودجه می خوان !!!
اینقدر این نماینده های ساری کاری واسه شهر نکردن که مردم فکر می کنن 4 ماهه میشه شق القمر کرد !!!!!!
بحث طرفداری نیست ، اما نماینده های قبلی ساری ، کدومشون تو مجلس یکبار حرف زدن !؟
حالا این دو تا که الحق از بقیه بهتر هم بودن ، دارند کار می کنن ، ما هم می پریم بهشون ، فکر کنم این ها هم به جایی برسن که مثل نماینده های سابق بیکار نشستن بهتر از سر و کله زدنه !!!!
نا شناس 6 مهر 1387
روزبهی حرف زد ، رد صلاحیت شد ....
يه بنده خدا 6 مهر 1387
* حجازي ژنرال كاركشته اي كه شهردار شد * اين عنوان يك تحليل فني از آقاي فريدون.ا كه در بالا اشاره شد ، بود كه نويسنده قبل از تعيين شهردار ، رئيس شورا و نائب رئيس شورا به درستي و حتي ميزان آراء را پيش بيني كرده بود. بهتر است به جاي تخريب همديگر كه بزرگترين ضربه و زيان را به شهر وشهروند از گذشته تاكنون زده است بياييم دست دوستي و همت به هم بدهيم و ساري را بسازيم. و هر مديري اگر با توجه به منافع شخصي و يا حزبي بخواهد مدير ديگري را تخريب نمايد خيانت به شهروندان نموده است. امروز با پتانسيل مديران ساروي كه هريك در بخشهاي خاص خود خبره هستند ميتوان ساري را ساخت. بنابراين ما شهروندان انتظار چشم هاي شسته ، دستهاي گرم و دلهاي آسماني از مديران خود هستيم .
ساروي 6 مهر 1387
تا چندي پيش همه از وضعيت شههر گله داشتند. از نابسامانيهاي شهري ميناليدند. حالا چرا طرفداري از شهردار ميكنند!! البته نماينده اي كه آن حرفها را به رسانه ها كشاند هم كار خوشايندي انجام نداد. بهتر است همگي براي بيرون آمدن ساري از اين منجلاب كاري كنند. از شهردار گرفته تا نماينده شهر.
ابراهیم طالبی ساروی 2 آبان 1388
سلام.آقای شجاعی.چرا این حرفها رو می زنین.من که تا حالا هیچ شهرداری مثل آقای مهندس حجازی ندیدم.کی تو دورهی خدمتش تو شهرداری ساری این قدر کار کرده.کدوم شهرداری جرأت کرده بره با رییس جمهور صحبت کنه.کی باعث این همه کارهای خوب و مفید تو شهر ساریه؟کی شما یا آقای مهندس حجازی؟من شما رو هم قبول دارم ولی آقای حجازی رو بیشتر.بجای این همه دعواها و اختلافات داخلی و درون شهری بیام دست تو دست هم بدیم و ساری رو آباد کنیم.همین کارارو می کنیم که ساری عقب افتاده ترین مرکز استانه دیگه.خواهشن شما مسئولین و نمایندگان ساری بیباین و ساری رو آباد کنین.اگه این کارو نکنین دو روز دیگه این بابلیا که مثل گرگ گرسنه این دوروورا می پلکن میانو شهرشونو می کنن مرکز استانا!! حواستون باشه.ممنون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.